Lagoni familien
.... den jyske gren selvfølgelig

Præstelundskolens 1964'ere. Jeg, bagmanden, tilhører jo det fantastiske hold, som kan kalde sig de første med realeksamen fra Præstelundskolen i Brande. Den 4. september 2004 var en stor del af klassen samlet på skolen for at fejre vort 40 års jubilæum sammen med vor klasselærer K.G. Stuckert. Du kan se nogle fotos fra jubilæet ved at klikke Her

Prøv også at se på disse spændende billeder fra Jacob Lagonis ophold i Syd Amerika. Se f.eks. billeder fra

Den første tid i Argentina

Billeder fra Rurrenabaque i Bolivia, hvor han arbejder

Dejlige billeder fra en Pampas tur i området hvor han bor

Masser af billeder fra en 14 dages påsketur i det sydlige Bolivia

Private fotos

Da du nu er logget ind som godkendt bruger, kan du klikke videre her blandt de mere private fotos på hjemmesiden.

Ferie i Son Caliu på Mallorca i maj 2012

Fra den 12. til den 20. maj holdt Karin og Knud Erik en uges ferie i Son Caliu nær Palmanova på Mallorca, hvor vi nød foråret og et dejligt solskinsvejr. Se nogle fotos fra opholdet Her

Slow ferie i Thailand i januar 2012

Fra den 4. januar til den 3. februar holdt Karin og Knud Erik en såkaldt slow ferie på 4 små sydthailandske øer, hvor man alene kunne bade, ligge på stranden eller gå en tur på samme. Se nogle fotos fra den første ø Koh Yao Yai Her - og fra den anden ø Koh Ngai Her - og fra den tredje og mindste ø Koh Kradan Her - og til sidst fra den fjerde ø Koh Mook Her

Ferie på Mandø i juni 2011

Fra den 5. til den 11. juni holdt Karin og Knud Erik en uges ferie på den lille Vadehavs ø Mandø, hvor der bor 35 mennesker og i tusindvis af får og lam. Se nogle fotos fra opholdet Her

Irland i maj/juni 2011

Fra den 27. maj til den 5. juni var Karin og Knud Erik på tur til Tawin Island i det vestlige Irland sammen med Kristian, Rie og Peter. Vi var på rigtig mange ture og oplevede utrolig meget, så vi har delt det lidt op.

Se nogle fotos fra turen fra Danmark og til Limerick i Irland Her Fra den lille by Adare syd for Limerick Her Fra vores feriebolig og området på Tawin Island Her Fra den nærmeste storby Galway Her Fra en lille tur til byen Ennis Her Fra turen til The Cliffs of Moher Her Fra en skøn tur til Kylemore Abbey og det vestligste Irland Her Fra en spændende tur til den lille ø Inisheer ude i Atlanterhavet Her og fra vores hjemtur via Dublin Her

Bali, Lombok og Gili Trawangan i marts og april 2011

Vi kunne ikke lade være og vi savnede det faktisk også, så den 12. marts startede vi igen en rejse østpå og første stop var nogle dage i Ubud på Bali, hvorefter vi kørte helt ud øst på til den lille by Amed. Se nogle fotos fra de 2 steder Her. Efter en uges tid, så tog vi videre til Candidasa på det sydøstlige Bali. Se nogle fotos fra opholdet Her. Efter igen en uge gik turen videre og vi sejlede med en hurtiggående speedbåd til Lombok, hvor vores hotel lå i byen Senggigi. Se nogle fotos fra Lombok Her. Efter opholdet på Lombok tog vi videre til øen Gili Trawangan, hvor de unge mennesker dykker og vi ældre snorkler, og efter endnu en uge, så sejlede den hurtiggående speedbåd tilbage til Bali, hvor vi skulle bo den sidste nat i Sanur på det sydlige Bali. Se nogle fotos fra Gili Trawangan og Sanur Her

Symi i september og oktober 2010

Fra den 29. september til den 6. oktober fik vi for første gang mulighed for at besøge den lille græske ø Symi, som ligger lidt nord for Rhodos og tæt på Tyrkiet. Her er fred og ro og næsten ingen veje. Se nogle fotos fra den skønne uge Her

Sønderjylland i august 2010

Efter at ha' været til Louises fødselsdagsfest i Fynshav den 7. august, besluttede Karin og jeg os til at tage en lille tur rundt i det Sønderjyske. Se nogle fotos fra rundturen Her

Koh Samui i maj 2010

Fra den 4. til den 18. maj tog Karin og Knud Erik på deres første tur til Thailand, så selvom det var i regntidsperioden, så blev det til 14 dejlige solskinsdage på den skønne ø Koh Samui udfor Thailands østkyst. Se nogle fotos fra turen Her

Vesterålen og Lofoten i januar 2010

I perioden 19.- 26. januar besøgte vi Louise og Jacob på deres midlertidige bopæl i byen Risøyhamn på øen Andøya i det nord-lige Norge, hvor de passede en lokal lægepraksis gennem et halvt år.

Vi fik en fantastisk oplevelse i en storslået natur, ligesom vi opnåede at se det fantastiske Nordlys på himlen. Du kan se fotos fra turen - nogle er taget af Louise - ved at klikke Her

Nytårsskiftet mellem 2009 og 2010

Nytårsaften blev holdt i Silkeborg hos Grethe og Poul. Du kan se en lille billedbog fra den hyggelige aften ved at klikke Her

Sne på Gl. Røsnæsvej 31C

Så skete det endeligt - Natten til den 17. december 2009 faldt den første hvide sne hos os i mange år. Se nogle fotos fra begiven-heden Her

Mallorca i oktober 2009

For Karin og Knud Erik blev det til 14 dejlige dage på Mallorca fra den 26. september til den 11. oktober 2009. Se nogle fotos fra turen Her

Frokost på Røsnæs den 26. juli 2009

Det blev til en hyggelig tur med eftermiddagskaffe og dejlig frokost i det fri sammen med Birthe og Poul Erik. Se nogle fotos fra turen Her

Singapore, Bali og Lombok i april og maj 2009

Den 21. april startede vores drømmerejse østpå og første stop var Singapore. Se nogle fotos fra dagene Her. Vi fløj så videre til Bali, hvor første stop var Lovina på det nordlige Bali. Se nogle fotos fra opholdet Her. Efter en uge gik turen videre og vi fløj til Lombok. Se nogle fotos fra Lombok Her. Under opholdet på Lombok tog vi også på en tur til øen Gili Trawangan for at snorkle. Se nogle fotos fra Gili Her. Efter endnu en uge, så fløj vi tilbage til Bali, hvor vi skulle bo de sidste 2 uger i Sanur på det sydlige Bali. Se nogle fotos fra Sanur og omegn Her

Fødselsdagsfest ved Gudenåen i august 2008

Poul fyldte 60 år den 4. august og den 2. august blev det fejret med en skøn fest med et 7 mands jazzorkester i et telt ved Grethe og Pouls sommerhus i Truust nord for Silkeborg.

Vi - Louise, Jacob, Christina, Hans Jørgen, Karin og Knud Erik - indlogerede os i et sommerhus i nærheden, så vi kunne gå hjem. Se lidt fotos fra dagen og natten ved at klikke Her

NB! Nogle af billederne er taget af Rolf Lagoni.

Nytårsskiftet mellem 2007 og 2008

Nytårsaften blev holdt i Silkeborg hos Grethe og Poul. Du kan se en lille billedbog fra dagen og aftenen ved at klikke Her

Gl. Røsnæsvej 31C i Kalundborg i 2007

Har du lyst til at se lidt af, hvad der skete på ovennævnte adresse i forbindelse med opførelsen af vort nye EBK-Hus, så skal du blot klikke Her

Samsø i juli 2007

Vi var i perioden 10.-12. juli 2007 indlogeret på Brundby Rock Hotel og boede på værelset med navnet koen. Vi havde 3 dejlige dage med regnvejr og oplevede koncerter med henholdsvis Ester Brohus og Sascha Dupont, begge med band. Du kan se fotos fra opholdet ved at klikke Her

Willes flytning til Svendborg i 2007

Den 1. juli 2007 flyttede Wille, Maria og Rasmus til Svendborg. For Willes vedkommende gik flytningen over Kalundborg med et ophold hos farmor og bedstefar. Se fotos fra dagene ved at klikke Her

Klosterheden ved Struer i 2007

Ved et besøg hos Rie og Peter i maj måned 2007, skulle vi en aften til Thyborøn for at spise. Vejen dertil blev lagt gennem et fantastisk område som hedder Klosterheden. Du kan se fotos herfra ved at klikke Her

Claviers i Provence 2007

I perioden den 14.- 21. april var vi en lille tur i det dejlige Sydfrankrig, hvor vi havde lejet et byhus på 120 m2 i den lille bjergby Claviers. Ud over at nyde stilheden, osten og rødvinen, så besøgte vi også Monaco, Nice, Napoleonsruten, Gand Canyon, St. Tropez, Cavaliere sur Meer, samt Åse og Erik Bruun i Regusse. Lidt fotos fra turen kan ses ved at klikke Her

Nytårsskiftet mellem 2006 og 2007

Nytårsaften blev holdt i Kalundborg sammen med Grethe og Poul. De få fotos fra aftenen kan ses ved at klikke Her

Juleaften 2006

Juleaften blev holdt i Kalundborg, hvor vi var 9 personer samlet til en hyggelig aften med massevis af gaver. Tilstede var Jacob, Christina, Rie, Peter, Maria, Rasmus, Wille, Karin og Knud Erik. Du se lidt fotos fra aftenen ved at klikke Her

Tenerife og Teide 2006

Vi besøgte Tenerife i dagene 26. november til 3. december 2006, hvor vi havde nogle dejlige dage. Vi besøgte bl.a. vulkanen Teide og blev meget betaget af den fantastiske natur. Fotos fra turen kan ses ved at klikke Her

Høj vandstand i Kalundborg 2006

Om aftenen den 1. november 2006 steg vandstanden kraftigt i Kalundborg Fjord, og dagen efter var der vand i haverne, ligesom eventuelle klager, over at fodboldbanerne på Gisseløre stadion ikke var vandrette, måtte forstumme. Se fotos fra sceneriet ved at klikke Her

Icmeler i Tyrkiet i 2006

Det blev til 14 dejlige dage i Tyrkiet fra den 25. august til den 8. september 2006. Se nogle fotos Her

Truust i august 2006

En skøn sommeruge fra 6. til 12. august blev tilbragt i Grethe og Pouls sommerhus i Truust ved Gudenåen nord for Silkeborg. De få fotos fra opholdet kan ses ved at klikke Her

Knud Eriks 60 års fødselsdag i 2006

Den 14. juli 2006 fyldte bagmanden for denne hjemmeside 60 år. Begivenheden blev bl.a. fejret med spisning på restaurant Gisseløre i Kalundborg sammen med den allernærmeste familie. Du kan se lidt fotos fra begivenheden ved at klikke Her

Bruxelles i 2006

Vi var i perioden 24.-28. maj 2006 i Bruxelles sammen med Rie og Peter og du kan se fotos herfra ved at klikke Her

Rhodos i 2006

Karin og jeg var i perioden 3.-7. maj 2006 på Rhodos, hvorfra du kan se nogle fotos ved at klikke Her

Hindsgavl i 2006

Èn af vore bryllupsgaver var et slotsophold på Hindsgavl, og det nød vi fra 1. - 2. april 2006. Se de skønne omgivelser Her

Gilleleje i 2006

Hans Jørgen og Ingelise inviterede på besøg i et sommerhus i Gilleleje fra den 15. - 16. marts 2006, og som du kan se Her så besøgte vi også Kronborg.

Fuerteventura i marts 2006

Fra den 28. februar til den 7. marts 2006 var vi en uge på Fuerteventura, og det kan du se lidt af ved at klikke Her

Fødselsdag i Paris i 2005

Knud Erik havde altid ønsket at holde sin fødselsdag i Paris, hvor de virkelig forstår at fejre ham - Det er jo Bastilledag den 14. juli - så den oplevelse fik han sammen med Karin i 2005. Se lidt fra dagene i Paris ved at klikke Her

Vores bryllupsrejse til Azorerne i 2005

Vores bryllupsrejse var en 14 dages tur til de 9 øer ved navn Azorerne, ude i Atlanterhavet. Det blev en rigtig stor oplevelse, hvor vi oplevede en fantastisk natur og nogle skønne mennesker. Vi tog naturligvis en masse billeder. Se dem Her

Fra vort bryllup den 7. maj 2005

Serien af fotos her er taget af Rolf, som satte dem på nettet inden alle var kommet hjem fra brylluppet. Se dem Her

Willes fødsel den 4. april 2005

Her er de første billeder af Wille Henrik Schøller Pripsø ved fødslen på Frederiksberg Hospital. Se dem Her

1. og 2. juledag i 2004

Juledagene blev holdt i Kalundborg, hvor vi hyggede os på henholdsvis Lundevej 16 og hos Birthe og Poul Erik på Mosevangen. Se fotos fra dagene Her

Juleaften på Lundevej 16 i 2004

Juleaften blev holdt hos Karin og Knud Erik på Lundevej 16, hvor vi hyggede os sammen med Christina, Jacob, Rie og Rasmus. Se fotos fra aftenen Her

Lanzarote i september 2004

Her er fotos fra Karin og Knud Eriks anden ferie i Puerto del Carmen på Lanzarote i perioden 13.09.2004 - 27.09.2004. Se dem Her

Bornholm i august 2004

Fotos fra Karin og Knud Eriks besøg hos Rie og Peter på deres feriested ved Gudhjem på Bornholm fra den 19.- 22. august 2004. Se billederne Her

Skoleskibet Danmark i Kalundborg

Den 12. juli 2004 fik Kalundborg besøg af Skoleskibet Danmark. Se et par fotos af skibet Her

Carol og Bobs besøg i juni 2004

Den 27. juni 2004 havde vi besøg af Carol og Bob, som var Jacobs plejeforældre, da han i 93/94 var udvekslingsstudent i USA. Se billederne fra en hyggelig aften ved at klikke Her

Lanzarote i juni 2004

Her er fotos fra Karin og Knud Eriks første ferie i Puerto del Carmen på Lanzarote i perioden 07.06.2004 - 14.06.2004. Se dem Her

Nytårsskiftet mellem 2003 og 2004

Her er fotos fra Karin og Knud Eriks første nytårsaften sammen. Aftenen og natten fejrede vi på Dragsholm Slot, hvor vi præcis ved årsskiftet til 2004 forlovede os, i de fantastiske omgivelser. Vi ringede selvfølgelig til familien efterfølgende. Se de dejlige billeder fra aftenen og natten Her

1. juledag  på Gl. Nyrupvej i 2003

Èn af Karins gamle traditioner - julefrokost 1. juledag - blev afholdt på Gl. Nyrupvej i Kalundborg sammen med Karins børn og svigerbørn, Birthe og Poul Erik samt deres børn, svigerdatter og barnebarn. Se fotos fra frokosten Her

Juleaften på Gl. Nyrupvej i 2003

Karin og Knud Eriks første juleaften sammen blev holdt i Karins stråtækte hus på Gl. Nyrupvej 73 i Kalundborg. Vi havde en dejlig og hyggelig aften sammen med Rie og Rasmus. Se billeder Her

Lillejuleaften på Lundevej 16 i 2003

Her er fotos fra Lillejuleaften, som blev holdt på Lundevej 16 i Kalundborg, hvor vi havde en hyggelig aften sammen med Jacob og Christina. Se billederne Her

Diamantbryllup i Grenaa i 2003

Den 6. december 2003 mødte jeg for første gang Karins forældre, Nusse og Nic - mine kommende svigerforældre - idet vi var inviteret til at fejre deres diamantbryllup i deres lejlighed i Grenaa. Vi havde en fantastisk sjov og hyggelig aften indtil vi blev trætte. Se nogle fotos fra begivenheden Her

Turen til Rom i 2003

Her er fotos fra Karin og Knud Eriks første ferie sammen. Turen fandt sted godt 14 dage efter den aften, hvor vi blev kærester, og gik til den evige stad Rom. Vi blev indlogeret i en taglejlighed nær Peterspladsen og havde en uforglemmelig uge fra den 15. til den 22. september. Se billeder fra turen Her

Lundevej 16, 1. i Kalundborg 2003

Den 1. september 2003 fik Knud Erik en større lejlighed på Lundevej 16, 1. sal i Kalundborg, og så kunne hans egne opmagasinerede møbler endelig komme hjem igen. Se billeder fra lejligheden Her

Kalundborg Fjord i 2003

Kalundborg Fjord er et fantastisk fotomotiv - både når man er på vandet i en båd og når man ser en solnedgang fra land. Bedøm selv Her

Lundevej 29, 2. i Kalundborg 2003

Her er fotos fra Knud Eriks første lejlighed i Kalundborg. Det var en lille møbleret taglejlighed, som havde en fantastisk udsigt over fjorden til den ene side og til den 5 tårnede kirke til den anden side. Se billeder af lejligheden Her

Juleaften i Silkeborg 2002

Familiens første juleaften uden min mor og far blev holdt hos Grethe på Røddingvej 22 i Silkeborg. De få fotos fra aftenen kan ses ved at klikke Her

Tivoli i december 2002

Jacob, Christina og Knud Erik var en tur rundt i Tivolis julelandskab den 1. december 2002. Se fotos fra turen ved at klikke Her

Jens Chr. Lagoni's begravelse 2002

Min kære far, Jens Chr. Lagoni, sov stille ind den 13. oktober 2002 ca. kl. 15.00 på Herning Sygehus efter lang tids smerter fra sin knoglekræft og blev således befriet for alle sine smerter og lidelser. Vi vil alle savne far meget. Billeder fra fars begravelse den 18. oktober 2002 kan ses ved at klikke Her

Inge Lagoni's bisættelse 2002

Samme dag som min far døde - den 13. oktober 2002 - blev min kære svigerinde Inge pludselig taget fra os ved 20 tiden på Herning sygehus. Vi vil alle savne Inge. Inges bisættelse skete den 17. oktober 2002. Fotos herfra kan ses ved at klikke Her

Johanne Lagoni's begravelse 2002

Min kære mor, Johanne Lagoni, sov stille ind den 30. juli 2002 kl. 01.45 på Vejle Sygehus efter lang tids sygdom og blev således befriet for alle sine smerter. Vi vil alle savne mor meget. Fotos fra kaffebordet samt fra kirkegården ved mors begravelse den 2. august 2002 kan ses ved at klikke Her

Juleaften i Silkeborg 2001

Familiens juleaften i 2001 blev igen holdt hos Grethe og Poul på Røddingvej 22 i Silkeborg. Fotos fra aftenen kan ses ved at klikke Her

Lillejuleaften 2001 i Køge

Lillejuleaften i 2001 blev holdt på Torvet 18 i Køge, hvorfra der var en skøn udsigt til et julepyntet Køge Torv. Fotos fra aftenen og torvet kan ses ved at klikke Her

Tivoli i juli 2001

Jacob og Christina havde inviteret deres far til spisning i Tivoli den 23.07.2001. Se billeder fra en dejlig dag ved at klikke Her

Kolonihaven i Brande 2001

Kolonihaven i Brande var mors og specielt fars dejlige fristed. Her blev brugt mange timer fra det tidlige forår og indtil haven var efterårsgravet. Se billeder fra haven ved at klikke Her

Brandlundparken 33 i Brande 2001

Mor og far fik tilbudt en beskyttet bolig ved Brandlundparken og da boligen og placeringen opfyldte alle deres ønsker, ja så var de ikke længe om at acceptere tilbuddet. Fotos fra deres nye bolig Brandlundparken 33 kan ses ved at klikke Her

Euro Kitch og Hillerød Erhvervspris 2001

I 2001 lavede Bjarke og Nicolai det store sats med Euro Kitch og fik samtidig Hillerød Erhvervspris 2001. Fotos fra prisoverrækkelsen samt et par fotos fra de nye lokaliteter kan ses ved at klikke Her

Plejehjemmet Brandlundparken i Brande februar 2001

Helbredet begyndte at skrante hos mor og far, og efter et par hospitalsophold kom de på aflastningsophold på Brandlundparken i Brande. Fotos fra plejehjemmet og aflastningsstuen kan ses ved at klikke Her

Juleaften i Silkeborg 2000

Familiens juleaften i 2000 blev holdt hos Grethe på Røddingvej 22 i Silkeborg. Fotos fra aftenen kan ses ved at klikke Her

Johanne Lagoni's fødselsdag 1999

Den 28. juni 1999 fyldte min kære mor 80 år, og der var således inviteret til fødselsdagsfest på Hotel Dalgas i Brande. Du kan se lidt fotos fra sammenkomsten ved at klikke Her

På toppen af Galdhøpiggen i 1976

Galdhøpiggen ligger i Jotunheimen i Norge og blev besteget første gang i 1850 af en lærer Arnesen, en kirkesanger Flaatten og Sulheim, der var landmand.

I 1976 var det så Betty, Kjeld og Knud Erik, som startede en tidlig morgen fra vores feriested udenfor Otta – for øvrigt dagen før Knud Eriks 30 års fødselsdag. Vi havde kun sommersko med, så vi lånte nogle gummistøvler af udlejeren – det betød på tidspunkter op ad bjerget 1 skridt frem og 2 tilbage :-)

Vi kørte turen i bil fra vores feriested og til Juvasshytta, som ligger i 1.850 m højde, og herefter var det så i gummistøvler resten af vejen op. Det var en fantastisk oplevelse, som du kan se fotos fra ved at klikke Her